Thursday, November 29, 2007

柔 Softness

花,若想要拍出柔柔的效果,
除了用大光圈镜头拍摄外,
另一个方法是在阴天拍摄,
或在下午,阳光没那么强的情况下找个适当的角度按下快门。
朋友说我拍的照片很多好锐利!

哈哈,我不是不爱柔柔的照片,
只是想用一些适当的颜色来表达我要的气氛。
无论如何,我暂时还无法真正拍出我追求的效果,

或许,当我做到了这一点,
我已踏入了摄影的另一个境界。
祝福我....

2 comments:

Anonymous said...

hi, a visitor to your site, very great photo, can;t imagine you are so young....Nice!

B-ZonE aka. OTS aka. 翁敦丞 said...

Really appreaciate for your comment, glad to know that you enjoy the photos as I enjoyed taking them too!

cheers~