Monday, November 30, 2009

且行且珍惜 Treasure

Edited on 13/12/2009 :
“Dedicate to the one that I love so much, who accompanied me in so many nights through the phone, and coloured my life for the past two and a half years. Those memories I'll treasure. Hope all the best in everything.”因为你 我拥有最好的时光
细细品尝 爱情淡淡的清香
快乐悲伤 我为了你而珍藏
藏在我心上 直到地久天长
我感谢 你给我最好的时光
无怨无悔 默默守在我身旁
这一路上 多少个狂风巨浪
很乐意在你的世界 做你的避风港

1 comment:

(^_^) said...

嗨!喜欢你的部落。或许你我都是同龄,你的文字总能勾起许多的共鸣。
好文采加上不平凡的照片,期待你接下来的作品,加油!